廣告 Ads(感謝您的每一個廣告點擊)

Friday 6 January 2012

Tolak Kezaliman (Kes Altantuya)


“Apabila perempuan Cina itu melihat saya mengeluarkan sepucuk pistol, dia merayu supaya dilepaskannya kerana dia sedang mengandung. Azilah (pegawai pemerintah kepada Sirul) menarik perempuan itu dan [menghumbannya] ke atas tanah. Saya segera menembak pada bahagian kiri mukanya (pipi). Kemudian Azilah menanggalkan pakaian perempuan itu dan memasukkan pakaian yang ditanggal itu ke dalam sebuah plastik hitam. Azilah mendapati tangan perempuan itu masih bergerak. Dia memerintahkan saya untuk menembak sekali lagi, dan saya melakukannya”, ujar Sirul. Ini adalah merupakan pengesahan yang pertama identiti pembunuh Altantuya. ” Kemudian kami mengusung mayatnya ke dalam hutan, Azilah membalut bahan letupan di sekeliling kaki, abdomen dan kepala perempuan itu dan kemudian kami meletupkannya.”

 ~ demikianlah statment 2 org pegawai khas Najib yg tidak langsung mengenali Altantuya dan cuma patuh arahan bosnya sahaja.

~dipetik dari Facebook~

5 评论 Comments:

Fair仔 said...

我真的很难想象,如果没有被捉,他们会不会内疚一辈子?
这些人杀人好象是宰头牛羊一样,没有什么感觉,帮主子灭口似乎就是他们的工作。

天杀的,那个最有可能下命令的人还享尽荣华富贵,位极人臣。

每当我看到愚蠢的人赞美他,我真的火都来!

jb said...

下命令的人应该是手戴天价钻戒的那位。。。

ANG said...

重點是沒有動機,這兩人根本就不認識Altantuya,無緣無故用如此兇殘的手法去殺人嗎?笑話!為什麼這兩個沒有動機的人可以被判死刑,而其他人卻逍遙法外?不管是Razak Baginda或是Najib Razak,這個案件肯定有一個幕後指使人!這是白痴都知道的答案!

Fair仔 said...

还有,那是最贴身的随从及保镖,见他们可能多过见儿子。 如果说是河马下令的,军令如山,那鸡是直属的老板,不可能不知道。

ANG said...

Fair仔,其實我看全馬來西亞思維正常的人民都能夠猜到事情的真相,只有那班白痴還以為人民都是傻的都不知道,還在那裡惺惺作態,看了真想嘔。

Related Posts